Två nya frisyrer...

Min äldste son och min lilla tjej (som inte är så liten längre) har varit hos frissan denna veckan...

Så här såg de ut innan:





Efterbilder var liite svårare att få till med två ungar som bara vägrar posera som folk... Men ändå:

  
Lite grinig blev han eftersom han tyckte att hon klippt för mycket på luggen... Efteråt så sa han till mig: "Å du som hade bokat tid dan innan skolan börjar... nu har det iallafall en vecka på sig att växa ut lite". Skulle tro att det dröjer ett tag innan han går frivilligt till frissan igen... Fast jag tycker det är skitsnyggt... Men jag är ju "gammal" så vad vet jag...?!

Lilltjejen blev desto nöjdare:




Bara därför... lite bonusbilder... så här glad blir man av ny frisyr:





Kram alla glada!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, varm i hjärtat :)



Men skulle inte Robin också klippa sig?

lol närå...han e jättefin! .......men lillstrumpan är lillstrumpan, liksom :)



KRAM!

2008-08-17 @ 10:14:24
URL: http://lena.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas du haft en trevlig semester, med allt vad det innebär..L

MAT, BAD OCH MASSOR AV HÄRLIGT SÄLLSKAP!



Hur går det annars för dig?

2008-08-18 @ 14:05:43
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0