Utmanad...


Utmanad av  Lena

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns (fanns) på din Att-göra-lista idag?

1 Vakna i tid
2 Jobba sista dagen på sommarjobbet
3 Laga middag
4 Äntligen låta dottern få en bit av den där kladdkakan som legat å läskat i frysen
5 Njuta av lite vin efter maten

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var gravid med min underbara dotter och tog han om min härliga son som var 8 månader...

Vilka platser har du bott på?

Frölunda, Majorna, Frölunda igen, Majorna igen, Frölunda ännu en gång, Hisingen och nu Stråvalla... (Och en del ställen däremellan men de har jag förträngt)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Renovera upp mitt gamla hus 
2. skaffa hushållsnära tjänster
3. Resa med min familj på långresor
4. Skänka pengar
5. Låta maken köpa den ultimata stereon


Jag utmanar Linda

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Gomorrn!

/e

2008-08-10 @ 06:59:57
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: linda

Nu har jag gjort utmaningen..L

2008-08-10 @ 10:37:18
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan!



Nej, jag ångrar mig inte direkt, men jag har operationen så nära mig fortfarande så jag har svårt att ta till mig den och känna lycka över den.



Men det kommer väl det med en vacker dag =)

2008-08-14 @ 18:25:04
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0