Trött men gla´

Jag bara älskar att vara matte till min lilla Sally!!! Trots att jag måste gå upp flera ggr varje natt för att gå på kiss o bajs rundor ute. Hon har i alla fall slutat göra sitt inne.
På dagarna följer hon mig hack i häl nästan hela tiden. Bästa platsen är under min stol när jag sitter vid datorn och pluggar.

Vi går på härliga "lång"promenader (valpar ska ju inte gå så långa promenader men en och annan km blir det allt) Bästa svängen är när vi går ner längs grusvägen utanför tomten och ner till gamla campingen (som är nerlagd nu). Där på ängen kan jag släppa henne lös och så leker vi kurragömma och jage mellan höga grästuvor. Efter en sån sväng brukar Sally sova ganska länge :)


Kan det vara dags för en liten uppdatering av övriga saker i mitt liv nu...?
Utbildningen går jättebra! Har snart gjort halvvägs och jag blir bara mer och mer övertygad om att det är sjuksköterska jag är (säger inte "ska bli" för för mig är det inte bara ett yrke, det är faktiskt ett liv. Att utvecklas till sjuksköterska innebär sån omställning i både tanke och hjärta att man förändras för alltid)

Sitter också och väntar på kallelse till plastikkirurgen på Sahlgrenska för att få komma dit på bedömning angående min bröstrekonstruktion. Snart är det äntligen!!! dags. Jag ska även prata med dem om en bukplastik eftersom jag fick så hiskeligt ful mage efter viktnedgång och alla operationerna förra sommaren.

För ett tag sen så var jag och dottern på The Studio och blev sminkade och tog riktigt fina bilder...

   
Hon är så vacker min lilla prinsessa!!!

Kram alla


Kommentarer
Postat av: Lena

Underbart positivt inlägg!



Kram på dig!

2008-12-08 @ 16:49:32
URL: http://lena.blogg.se/
Postat av: linda

Längesen!

Ville baraq titta in hos dig och se hur du mår!

Kanon ser jag!

Hur går det med vikten?

kram

2008-12-08 @ 20:34:20
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Nickan

hej,

Det var verkligen längesedan....

Va kul med en ny familjemedlem!

Jag har äntligen fått gjort min operation.... det tog ett tag!

Men nu är det som sagt gjort och allt gick hur bra som helst.

Vikten går stadigt neråt sakta men säkert och det känns ju skönt.

Ha det gott!

Ps, om du inte vet vem jag är, så var det vi som tröffades och fikade i Varberg

2008-12-13 @ 13:44:05
URL: http://acinna.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas du hFT EN BRA jul!

Hört något från sahlgrenska?

2008-12-27 @ 21:48:25
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0